maanantai 12. syyskuuta 2011

back to school

Tää on taas aika lyhyt (ja kuvaton) postaus, mutta jossain välissä tätä viikkoa olis tarkotuksena tehdä Seattle postaus, kun käytiin siellä vähän aikaa sitten :)

Olin tänään taas koulussa (melkein) viikon tauon jälkeen. Oli ihan kivaa ja tosi moni oli ihan et kiva ku oot takas, ootko kunnos ja olitko kipee? Koulu alko ihan normaalisti, mut menin ennen tokaa tuntii varaa ajan Councellorille, kun halusin vaihtaa mun matikan vikasta tunnista ekaan. Menin sitten 8:15 sinne sovittuun tapaamiseen ja sain vaihdettua matikan ekalle tunnille, mutta koska mul oli ekalla tunnilla Wood Tech jouduin ottaa jotain muuta sinne vikalle tunnille, nii otin Zoologyn, joka on tosi mielenkiintosta, ja se opettaja on puoliks suomalainen! (ei tosin puhu suomea) Sain sitten uuden lukkarin ja menin takas englannin tunnille ku tapaaminen oli kesken sitä, mut joudun varmaa mennä huomen uudestaa käymään siel Counsellorilla, kun tajusin että Zoology on vain 1 semesterin, niin mulla ei oo mitään tokalla semesterillä...

Mulla on muuten huomenna japanin testi, ja koska olin viikon poissa jouduin opettelee tänään 15 hiragana merkkiä!! Ja huomenna joudun opettelee 10 lisää. Noh minkäs mahtaa, itseppähän japania halusin opiskella :D

Koulun jälkeen mentiin Justynan kanssa koulun kirjastoon vähäks aikaa tekee läksyjä, kun meillä oli siinä 25 minuuttia ennen kuin meiän One Act-harjotukset alko. Mentiin sitten sinne paikkaan missä meiän piti tavata n. 5 minuuttia etu-ajassa eikä siellä ollu ketään. Oltiin vähän ihmeissämme ja päätettiin sitten etsiä ne muut. Selvis sitten että ne on Ms. McGeen luokassa, ja kumpikaan meistä ei tienny missä tää luokka sijaitsee :D Kun sitten lopulta päästiin sinne luokkaan selvis että mulle oltiin infottu väärä ryhmä, mut onneks mun ryhmän harjotukset on vasta keskiviikkona :) Tein sitten vähän läksyjä kun Justyna harjotteli omaa rooliinsa (eli luki vaan käsikirjotuksesta omat kohtansa). Oltiin sitten 20 minuutin päästä valmiita ja lähetiin kotiin päin.

Päätettiin vielä poiketa Starbucksissa ja huomattiin siinä lähellä semmonen kynsistudio ja mentiin kysyy et paljonko maksaa esim. geelikynnet ja ne on vaan 30$!! Ihan superhalpaa! Ja manikyyriki on vaan 10$. Päätettiin sitten että mennään huomenna sinne manikyyriin :)

Ei kommentteja: