sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Thanksgiving

On taas vähän tää blogin päivittäminen jääny, mut jotenkaa ei tunnu et ois tapahtunu mitää tosi mielenkiintosta...

Oli tosiaan tossa torstaina Thanksgiving ja mentiin meiän Host-äitin vanhemmille viettää sitä. Siellä oli melkeen koko suku koolla. Syötiin niitä perinteisiä ruokia, kalkkunaa, perunamuussia, kurpitsapiirakkaa josta en oikeen kauheesti välittäny, ja kaikkee muuta mitä siel oli tarjolla. Oli siellä ihan kivaa, mutta ei tää Thanksgiving mitään kauheen isoa vaikutusta muhun tehnyt. Mulle kyllä selvis siellä että mun "host-tädin" mies kuuntelee suomalasita musiikkia :D Se kuuntelee kuulemma HIMiä, Nightwishia, Indicaa yms. Olin vähä et oho jopas on kauas suomalainenki musiikki levinny :D

Viime yönä Tricia herätti meiät kuudelta aamulla ihan paniikissa, kun Jack ja Zoey oli karannu pihalta. Ne oli jotenki onnistunu rikkoo sen aidan ja ne juoksenteli ympäri naapurustoo... Lähettiin sitten taskulamppujen kanssa hakemaan niitä, ja yllättävän helposti saatini ne takas sisään :)

Oltiin tossa perjantaina kattoo Breaking Dawn part 1 Justynan kanssa, ja olin pikkasen yllättynyt koska tähän mennessä jokainen niist Twilight leffoista on ollu täyttä scheissea, mutta se ei ollu niiiiin paha ku mitä aattelin et se ois. Tosin Justyna ei tajunnu puoliikaan mitä siinä tapahtu kun se ei ollu lukenut niitä kirjoja.

On tässä tullu myös tajuttua kun joulu lähestyy ja kaikkee miten kova koti-ikävä on. Ja kun mun perhe on menossa jouluks New Yorkiin ja kysyttiin että oisinko saanut mennä mukaan, olin ihan innoissani että saisin nähä kaikkii taas, mutta sitten selvis ettei saada matkustaa minnekkää yksin...

Tuli taas vähän tylsä ja kuvaton postaus, mutta ei jotenkaan ollut intoa panostaa kunnolla...

Ei kommentteja: