keskiviikko 2. marraskuuta 2011

HALLOWEEN!!!!!

Olin supermies!!! :D Mun oli ekana tarkotus ollakkin supermies, mutta vaihdoin sen vampyyriin, jonka vaihdoin muumioon, jonka vaihdoin hippiin jonka vaihdoin vielä supermieheen, kun satuin omistamaan supermies paidan :) Harmi vaan, että mulla oli väärän värinen viitta :D

Oltiin Kathyrinin kanssa Trick or Treating, ja pyörittiin ilmeisesti rikkaassa naapurustossa, kun saatiin Starbucksin lahjakortit ja Kettle Corn pusseja ja kaikkee!! :D Mentiin ekana Kathyrinin luo ja laittauduttiin siellä valmiiksi :) Mun oli tarkotus laittaa kunnon tekoripset mut unihdin sitten ostaa ripsiliiman nii ei ne mitään pysyny.





Tosi monilla oli ihan super hienoja koristeita ja kurpitsoja! Parilla oli myös musiikkia ja äänitehosteita ja valoja :) Kun oltiin siinä pari tuntia pyöritty talosta toiseen mentiin käymään semmoisessa "tee-se-itse" Haunted Garagessa joka oli kyllä kiva, mutta ei kauhean pelottava :D Ja huomattiin että joku oli myös tehnyt tommoisen polun jossa mentiin Haunted Campin läpi :)





Kaiverrettiin Justynan kanssa meiän omat kurpitsat, ja oon ihan sika ylpee tosta mun kurpitsasta, sillä se oli eka mitä oon ikinä tehny! Ei se ihan sellaselta näytä ku ois tarkotus, mutta tarpeeks lähellä on :D




Tältä sen mun kurpitsan kaiverruksen kuuluis näyttää

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hieno kurpitsa.
Onks toi malli batmanista jokeri?
T.Isä