maanantai 15. elokuuta 2011

Viisumihaastattelu

Kävin tossa viime torstaina siis viisumihakemuksessa, sillon ajattelin että pistän postauksen heti sen jälkee mutta eihän siitä mitään tullut :D Mulla oli aika varattuna 10:50 ja olin saanu semmosen lapun jossa luki että on ehdottoman tärkeää olla juuri tasan 10:50 paikalla, koska jos on aikaisemmin tai myöhemmin ei pääse sisään. Tää oli mun mielestä vähän erikoista, mutta minkäs mahtaa :D olin sitten siinä summerilla pari minuuttia ennen, tuijotin kännykkää ja olin ihan että millon voin painaa summeria :D mahdoin näyttää melko typerältä siinä seisoskellessani vastaantulijoille :D

Pääsin siitä sitten sisään kun olin ilmottanut kuka oon ja miks oon sinne tulossa. Tän jälkee menin sitte hissillä (jota etin paniikissa pari minuuttia) ylös ja jouduin sitten rappukäytävään venailemaan että pääsen sisään. Olivat ilmeisesti aika pahasti aikataulusta myöhässä, kun mun lisäks siel oli semmoset 8 muutaki :) Siinä sitten odotellessa kävi semmoinen pieni vahinko että semmonen vartija avasi oven ja lämäytti sen mun sormille, mutta onneks ei käyny pahemmi, vaikka pikkurilliin aika ikävän näkönen haava ja mustelma tuli :)

Kun olin siinä semmoset 25 minuuttia venaillu pääsin sisään sinne haastattelutilaan, jonne mentiin semmoisen turvatarkastuksen läpi jonne piti jättää kaikki laukut ja kännykät yms. Ja sitten jouduinkin taas venailemaan vähän aikaa että mut kutsuttiin semmoselle luukulle jossa eka käytiin kaikki paperit läpi, jonka jälkeen menin toiselle luukulle jossa otettiin sormenjäljet, ja jonka jälkeen taas venailin vähä aikaa et mut kutsutaan itse haastatteluun. Kun sitten lopulta pääsin siihen nii se miekkonen kysy multa vaa että olenhan menossa vaihtoon ja että minne oon menossa :D sitten sainki jo lähteä sieltä :)

Eli suurimmaks osaks toi viisumin hakeminen oli venailua :D olin siellä paikassa vähän päälle tunnin ja haastattelu oli ohi minuutissa :D



5 kommenttia:

Arla Aabba kirjoitti...

HAVE A SAFE TRIP BABY GIRL :') xoxo!

tuija kirjoitti...

olen se muuuuu

Mimmi kirjoitti...

Niin siistiä Rosa ku lähdet, seurailen haukkana sun blogiiiii!!! we'll see next year ;)

Rosa kirjoitti...

joo pidän itestäni huolen irma<33 kiitos<33

mimmi, jee!! pitää sit postailla usein nii on luettavaa :D

hantsuli kirjoitti...

Muista postailla paaaaljoon :D!!!