keskiviikko 17. elokuuta 2011

Have you packed????

Aloin tänään pakkaamaan (vihdoin) mun tavaroita, ja täytyy sanoa että on kamalan vaikeaa päättää mitä ottaa mukaan ja mitä ei. Oon vaan siirrelly mun tavaroita puolelta toiselle ja saanu aikaan kamalan sotkun mun huoneeseen, joka ei kyllä missään vaiheessa kovin siisti ollut muutenkaan...

Ja tässä siis tulos kun aloin pakkaamaan.

Jotenkin on vaan kamalan vaikee hahmottaa mitä oikeesti tarvii kun lähtee toiselle puolelle maapalloa melkein vuodeks. Ja oon vähä aatellu että mitä "unohdan" ottaa mukaan ostan sitten sieltä :D Äiti ei kyllä välttämättä pidä tosta, ku sen rahoja tuhlailen sitten :D Josta tulikin mieleen, SAIN MUN LUOTTOKORTIN!! JEEEEEE!! :D jotenki hieno tunne kun on luottokortti, vaikkei siinä sinänsä paljoo eroo pankkikorttiin oo... 

Kävin tossa vähän aikaa sitten (viime viikolla) ostamassa tuliaisia mun Host-äidille. En oikeen ensiksi tiennyt mitä ostaa ja soitin sitten mun äitille joka antoi puhelimen eteenpäin mun tädille :D Päädyin sitten ostamaan Marimekon patalaput ja servettejä, Iittalasta semmosen Aalto-maljakon ja semmosen muumi paketin missä tuli muki ja kulho samassa, This is Finland kirjan ja muumi keittokirjan :D En tiiä jos mun Host-äiti tykkää kokkaamisesta, mutta nyt on ainaki suomalaisia reseptejä joita voi kokeilla :) Sitten ostin vielä Justynalle (se toinen vaihtari joka tulee samaan perheeseen) muumimukin jossa on Pikku-Myy puhaltamassa saippuakuplia :) toivottavasti se tykkää siitä, sillä mun mielestä se oli tosi söpö!! :D



 Oon muuten ottanut tavotteekseni opetella kaikki jenkkien osavaltiot ulkoo!! Ollaan parin kaverin kanssa oltu semmosta "peliä" missä pitää luetella kaikki 50 osavaltioo (Washington DC:tä ei lasketa tähän) 6 minuutissa!! Oon jo aika hyvä siin :D Ekalla kerralla sain joku 20 ja tokalla kerralla 38!! Jos tää peli jollekkin kuulostaa tutulta se saattaa johtua siitä että se on ollu jossain jaksossa Frendeissä :D En kyllä muista mikä jakso, enkä edes mikä tuotantokausi...

Kävin muuten tänään kampaajalla, ja hiuksista tuli aika kivat :) pyysin semmosta samanväristä tukkaa ku Adelella (laulaja) ja vaikkei siitä ihan samanlaista tullut oon tosi tyytyväinen!!

2 kommenttia:

ruussa kirjoitti...

Hienostii! kyl luulis muumi-mukien kelpaavan ;)

Ja mitä noihin osavaltioihin tulee, niin yritit kyl huijata aina vähä väliä ku laitoit osan kahteen kertaan.. :D

ps. saat plussaa jos yrität tarjota new guineaa niinku oona :DD

Rosa kirjoitti...

enkä yrittäny!! :D ne jotka laitoin VAHINGOSSA kaks kertaa laskin vaan kerran :D haha new guinea on ehdottomasti osavaltio :D