torstai 9. helmikuuta 2012

Finals

On taas vaihteeksi ollut kauhee kiire, kun meillä oli finalsit (lopputestit) tällä viikolla ja oon joutunut lukee niihin. Mulla oli torstaina myös historiassa esitelmä pilvenpiirtäjistä ja olin iha sika hermostunut ja pelkäsin et jotenkin mokaan sen, mut se meniki yllättävän hyvin :) tässä ei nyt oo oikeen tapahtunu mitää, on ollu itseasias vähän tylsää :D Mut on täs hyviäkin puolia, alkaa menee kaikki rutiinilla täällä :)

Ja nyt ku tää semester loppu nii mulla vaihtuu zoology forensicsiin eli jonkinnäköseen "rikostutkimus" tieteeseen, mikä kuulosti tosi mielenkiintoiselta :D Oon tosi monelt et siel ois kivaa, ja meiä zoologyn opettaja sano et viihdytää siel varmaan tosi hyvin :)

Mulla on vielä toi joulupäivitys tyon alla, mutta yritän saada sen nyt viikon sisällä valmiiksi :) Oltiin tänään Justynan kanssa tekee läksyjä, mutta ei oikeen keskittyminen jaksanut riittää :D



1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moi Rosa
T.Mummi